perjantai 27. kesäkuuta 2014

♥1 Vähän esittelyä

     Moikka ja tervetuloa mun blogiin! Niinkun otsikostakin jo ehkä huomaa, on kyseessä hevosblogi jossa kerron mm. arjesta, valmennuksista, ja kilpailuista oman hevoseni Codan kanssa. Varoitan jo hetin alkuun kuvien laadusta ja tökkivästä puhekielestä mutta tervetuloa seuraamaan :) + Älkää ihmetelkö miksi joissain kuvissa mun hiukset on punaset ja joissain vaaleet, se johtuu siitä että palasin takasin blondiin ihan vähän aikaa sitten ja jotkut kuvat on otettu ennen sitä !

Coda toimii myös maastossa nätisti :)

     Mä oon siis Ida, ja mun elämään oman hevosen lisäksi kuuluu tällä hetkellä mm. perhe, laulaminen, ja duuni. Kesäloman ulkopuolella lisäksi lukio ja kuntosali :)
     Coda, koko nimeltään C-Hermano de Contact Z on 7-vuotias zhangersheide-ruuna, joka on ollut mulla reilut puoli vuotta. Coda tuli mulle siis viimevuoden itsenäisyyspäivänä Belgiasta välittäjän kautta, ja tällä hetkellä se majaile Rake-tallilla Jokelassa.

Välillä jätetään satula talliin ja otetaan rennommin! (ei siis sillä ettei ilman satulaakin voisi työskennellä kunnolla, mutta tässä kuvassa jolkoteltiin vaan rennosti menemään)









     Me kilpaillaan Codan kanssa esteratsastuksessa  aluetasolla, mutta koska n. metrin kokoiset esteet on Codan mielestä liian pieniä, vie mun valmentaja sitä eteen päin isommilla esteillä. Codalla ratsastaa myös mun äiti, joka on pitkään ratsastanut hevosihminen. Iskäkin on mukana heppapiireissä ja myös ratsastanut pitkään, Codalla se ei kuitenkaan ratsasta, mutta sillä on vuorkahevonen samasta tallista :)
     Me ollaan käyty myös kerran koulukisoissa, jotka olikin Codan ensimmäiset koulukisat. Mentiin HeB:3 prosentein 57jotain, mutta kumpikaan meistä ei kouluaitojen sisälle kaipaa :D ehkä mennään joskus uudestaan, ehkä ei, jätetään luultavasti suosiolla toi tuuppailu äitille, vaikka onhan se toki esteilläkin tosi tärkeää !

     Varmasti jotain jäi sanomatta, joten kysy ihmeessä! Coda löytyy myös sukupostista, josta löytyy vähän lisää infoa. Seuraava postaus saattaa ilmestyä jo myöhemmin tänään, aiheena juuri nyt käynnissä oleva kansallinen Salo Horse Show, Coda on siellä, mutta miksi mä en?

Kiitos kun luit ja jää toki seuraamaan :) !

 

  ♡: Idde

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti